Un
estudi poblacional fet amb antioxidants sugereix que les dietes riques en vitamina E poden ajudar a protegir enfront a l'Alzheimer,
segons publica el 26 de juny 'The Journal of the American
Medical Association'. L' estudi remarca que els beneficis de la
vitamina E no s'obtenen dels suplements, sino de les dietes riques en
Vitamina E.