×
Temps de lectura 1 min.

Ja fa uns mesos de l'obertura de la nostra farmàcia a Igualada, a l’Avinguda Balmes 73, i teníem pendent compartir amb tots vosaltres els inicis d'aquest projecte, que tant ens ha il·lusionat i que ens il·lusiona, amb una petita inauguració per rebre-us, així que les circumstàncies COVID ens ho permetessin.

Sens dubte, la inauguració de la farmàcia va estar carregada d'emocions. Volem donar-vos les gràcies a tots els qui ens vau acompanyar personalment o a través d'altres mitjans com les xarxes socials, amb els vostres bons desitjos. El nostre agraïment també a l'alcalde d'Igualada, Marc Castells, i al Jordi Marce, Regidor de Dinamització Econòmica de l'Ajuntament d'Igualada, que també van voler compartir aquest moment amb nosaltres i recollir les nostres propostes per al barri i per a la ciutat en temes de salut. Gràcies per l'afecte que ens vau fer sentir.

Una forma humil de correspondre a totes les vostres demostracions d'afecte serà mitjançant el sorteig d'un cap de setmana a un balneari de la zona, valorat en 250 €, i que se celebrarà el dia 23 d'abril. Molts de vosaltres ja vau emplenar la corresponent papereta el dia de la inauguració, però per als qui no vau poder acompanyar-nos personalment encara en queden algunes disponibles. Apropa't i demana'ns-la! Molta sort!

Va ser un plaer ser els vostres amfitrions.

Escriu un comentari

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s'apliquen la Política de Privadesa de Google i els Termes de servei.
*Camps obligatoris
Marques
Veure més
Categories
Preu